آواآوا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

آوای زندگی

تولد آوا

1392/6/11 18:56
نویسنده : آبیز
629 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام تواین مدت تصمیم داشتم که تمام خاطرات آوا جون را کامل براتون بگم با قلم من

وزبان آوا... اما به دلایلی تصمیمم عوض شد...الان فقط خیلی خلاصه جریان به دنیا اومدنش رو

براتون تعریف میکنم...بله طبق سونو گرافی ها  قرار بود آوا 18 دی ماه بدنیا بیاد حالا ماه آخر

حاملگی بود ومن که مامان آوا جون هستم داشتم لحظه شماری میکردم برای بدنیا اومدن دخترم

...این روزای آخر همش دلشوره واسترس داشتم نمیتونستم درست تصمیم بگیرم که سزارین

بشم یا طبیعی زایمان کنم ...هر کس یه چیزی میگفت دکترم میگفت سزارین مامان اینا میگفتن

عوارض داره و... خلاصه سر در گم شده بودم تا اینکه....بلاخره با شرایطی که پیش اومد و رد

شدن تاریخی  که برای زایمان تخمین داده شده بود ونداشتن علايم زایمان مجبور شدم عمل

سزارین بشم واینجوری شد که آوا خانم ناز مامان بلاخره بدنیا اومد... در تارخ 25 دی ماه 1391

ساعت 9 ونیم صبح روز دوشنبه بیمارستان امام علی  اندیمشک...تولد تولد تولدت مبارک

                                                              

                                           

 

 

                                           

                                              

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مجتبی
15 شهریور 92 0:48
نازی
مینو
21 شهریور 92 18:23
مادر شدنتون مبارک

پس چرا توی صدا و سیما اینقدر تبلیغ میکنن که طبیعی بهتره


ممنونم مینو جون بستگی به شرایط داره خانمی ... منکه با سزازین راحت بودم
همشهری
21 آبان 92 20:18
به به ! چه حسن تصادفی !! پسر من هم متولد 25 دی ماهه والبته بیمارستان شهید بهشتی اندیمشک !! فاصله سنیشون زیاده و الا اونو عروس خودم میکردم ، آخه پسر من یه جوان بالای بیست ساله س
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد