آواآوا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

آوای زندگی

خاطره

1392/5/31 18:56
نویسنده : آبیز
829 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام از اول اولش بگم قبول؟؟؟ اسم من آواست من یه نی نی هستم

مامانم میگه من خیلی دخمل خوبی هستم ، میگه وقتی هم تو

شکمش بودم حتی اون موقع هم اصلا اذیتش نکردم وراحت راحت بوده

...مامانی یه دفتر خاطره داره که همیشه توش خاطره هاشو مینویسه

،از خیلی قبل تر اون موقعی که هنوز من وجود نداشتم مامان تو

دفترش برای من وبا من حرف زده انگار میدونسته که یه  روزی خدا

بهش یه دختر میده ...این چیزا رو از تو دفتر مامان براتون میگم البته نه 

همشوچشمک فعلا تا اینجا بسه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مجتبی
31 مرداد 92 21:59
سلام آوا جیگر
حالت خوبه ؟؟؟؟؟؟؟
خدا حفظت کنه واسه بابا و مامانت
انشا ا... همیشه سالم و تندرست باشی ....


سلام مرسی عمو جون
خاله پارمیدا
1 شهریور 92 14:33
سلام عکس بالای قالب رو خئدم طراحی کردم یه سایتی هیت که قالب ارائه میده و خودش توضیح داده که چطوری عکس بالا رو تغییر بدی iranskin.com این ادرسشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد